Aż 18 ton żywności zebrali wolontariusze Caritas Diecezji Bielsko-Żywieckiej podczas wielkanocnej edycji ogólnopolskiej akcji „Tak. Pomagam!” – to najlepszy wynik spośród wszystkich diecezji w Polsce
CzytajLakiernia proszkowa to specjalistyczne miejsce, w którym wykonuje się malowanie elementów metalowych metodą proszkową. Jest to nowoczesna technologia pozwalająca na uzyskanie trwałej i estetycznej powłoki ochronnej na różnego rodzaju elementach stalowych, aluminiowych czy żeliwnych.
CzytajPolicja. Nie będzie pobłażania. Jutro wzmożone działania policji
Czytaj40 kilometrów w nocy i ciszy przejdą w tym roku uczestnicy Ekstremalnej Drogi Krzyżowej. To nie pokonywanie kilometrów, ale podróż w głąb siebie, wydarzenie duchowe.
CzytajMiasto staje się coraz bardziej przyjazne rowerzystom. Praktycznie przy okazji każdej inwestycji drogowej w Bielsku-Białej powstają kolejne kilometry tras rowerowych.
Czytaj5 kwietnia Energylandia – Park Rollercoasterów nr 1 w Europie – ponownie otworzył swoje bramy, zapraszając wszystkich do świata, gdzie każda chwila zamienia się w niezapomnianą przygodę.
CzytajW niektórych autobusach Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego od niedawna można przewieźć rower. To jedna ze zmian wprowadzonych przez nowy Regulamin przewozu osób i rzeczy w pojazdach Komunikacji Miejskiej w Bielsku-Białej.
CzytajSilny wiatr w powiecie bielskim. Synoptycy ostrzegają
CzytajCzy wiesz, że sposób, w jaki Twoja firma dostarcza produkty, może zadecydować o tym, czy klient wróci – albo przejdzie do konkurencji? Dziś dobry produkt to nie wszystko. Klienci oczekują szybkiej, bezbłędnej dostawy, czytelnych informacji i bezproblemowego zwrotu. Ich doświadczenie z Twoją marką zaczyna się tam, gdzie wiele firm kończy swoją pracę – na etapie logistyki. Właśnie dlatego coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na outsourcing procesów logistycznych. To rozwiązanie, które pozwala zyskać czas, zoptymalizować koszty i przede wszystkim – zbudować pozytywne relacje z klientami. W tym poradniku pokażemy, jak dobrze zaplanowana logistyka kontraktowa może realnie wpłynąć na zadowolenie odbiorców i zwiększyć konkurencyjność Twojej marki.
Czytaj