Wiadomości, Sport, Kultura, Moto 2024-04-26

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

Na czym polega projektowanie Customer Experience?

2020-01-30 12:51:02 Artykuł Sponsorowany 1386


Customer Experience

Wraz z cyfryzacją biznesu i rozwojem przedsiębiorczości rosną także oczekiwania klientów wobec firm i jakości świadczonych przez nie usług. Konkurencja jest ogromna, więc sam fakt posiadania firmy nie zapewni nam grona klientów. Działania marketingowe także już nie wystarczą. Bardzo istotne jest zarządzanie relacją z klientem oraz budowanie jego zaufania poprzez wysoki poziom obsługi i troskę o detale transakcji.

Klient ma czuć się ważny

Customer Experience, czyli doświadczenie klienta podczas korzystania z oferty firmy, często opisywane jest w zawiły i skomplikowany sposób, który może odstraszać – zwłaszcza, gdy stawia się pierwsze kroki w e-biznesie. Tymczasem, najważniejszym aspektem budowania pozytywnego skojarzenia z usługami danej firmy jest dbałość o każdy z aspektów transakcji, zaczynając od pierwszego kontaktu ze stroną. Czynnikiem najważniejszym w projektowaniu Customer Experience jest rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta oraz określenie możliwości naszej firmy w zaspokajaniu tych potrzeb, dzięki czemu można stworzyć i bez problemów wdrożyć optymalny plan działania, generujący oczekiwane efekty.

Wszystko ma znaczenie

Warto traktować obsługę klienta holistycznie, zwracać uwagę na jakość kontaktów na każdym etapie interakcji z naszą firmą, w tych bezpośrednich nie okazywać zdenerwowania czy zniecierpliwienia, które mogłyby zniechęcić klienta do skorzystania z usług przedsiębiorstwa. Kolejnym ważnym elementem budowania pozytywnych doświadczeń jest szeroko pojęta przejrzystość – oferty, historii, nawet strony internetowej. Sprawdź, jak sprawnie połączyć wszystkie te elementy i stworzyć dobre podstawy Customer Experience.

Jakość przede wszystkim

Dbanie o wizerunek firmy to także dbanie o wysoką jakość oferowanych produktów czy świadczonych usług. Budowanie doświadczeń, choć niezwykle przydatne, nie zatrzyma nikogo przy produkcie lub usłudze, które nie spełniają jego oczekiwań. W tym celu warto przyglądać się zarówno aktualnym trendom w branży, jak i badać opinie klientów. Pozytywne opinie to również świetna reklama, dlatego warto umieścić kilka z nich w widocznym miejscu na stronie internetowej lub udostępnić je w social mediach.

Klient jest najważniejszy – ta maksyma nie traci na znaczeniu w dobie cyfryzacji biznesu. Warto być tego świadomym i dostosować się do oczekiwań współczesnego odbiorcy, aby zwiększyć sprzedaż i wpłynąć na lojalność dotychczasowych klientów. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na greenhat.pl


Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    Buduj żyjące biblioteczki
    2024-04-26

    Buduj żyjące biblioteczki

    Kolejna edycja Żyjących Książek – charytatywnego kiermaszu, którego celem jest wsparcie lo...

    Majówka w Bielsku-Białej
    2024-04-25

    Majówka w Bielsku-Białej

    Bogaty program uroczystości przygotowuje Bielskie Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w ...

    W niedzielę na rajd!
    2024-04-25

    W niedzielę na rajd!

    Już w najbliższą niedzielę 28 kwietnia odbędzie się 53. Bielski Rodzinny Rajd Rowerowy pod...

      Popularne Artykuły


      Kleszcz w Bielsku-Białej. Artysta wystąpi w Grawitacji
      2024-04-24

      Kleszcz w Bielsku-Białej. Artysta wystąpi w Grawitacji

      Już 27 kwietnia artysta wystąpi w Bielsku-Białej w Grawitacji

      Bielsko-Biała. Schodowa pięknieje
      2024-04-23

      Bielsko-Biała. Schodowa pięknieje

      Ulica Schodowa przechodzi gruntowną modernizację. Rozebrano dotychczasową podbudowę, wykon...

      Męskie Granie 2024 wystartuje w Żywcu
      2024-04-23

      Męskie Granie 2024 wystartuje w Żywcu

      Znamy line-up 15. edycji trasy Męskie Granie!

      Super-Nowa

      ul.Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : redakcja@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO