Wiadomości, Sport, Kultura, Moto 2025-12-24

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

Jak zwiększyć wiarygodność sklepu internetowego?

2024-02-29 12:16:58 Art Partnera 1260


Wiarygodność sklepu internetowego to jeden z kluczowych czynników, który sprawia, że nowi klienci zdecydują się na zrobienie zakupów u nas. W jaki sposób zapewnić sobie stały przypływ klientów, dbając o nieskazitelną reputację naszego biznesu?

fot

Po pierwsze strona internetowa

Strona internetowa to w większości przypadków jeden z pierwszych mostów, łączących klienta z naszą firmą. To także pierwsza interakcja, która musi odbyć się bez jakichkolwiek zakłóceń, o ile zależy nam na utrzymaniu kontaktu z użytkownikiem. Wiarygodność marki ocenia się przede wszystkim przez pryzmat witryny - jej funkcjonalności, bezpieczeństwa, efektywności działania i ogólnie pojętego UX i UI.

Warto więc już od samego początku popracować nad tym, jak strona wygląda, co proponuje i w jaki sposób zapewnia możliwość zrealizowania zakupów. Funkymedia już od samego początku może wesprzeć naszą markę, zapewniając fachową wiedzę na temat tworzenia witryny przyjaznej klientom, która zapewni wysokie miejsce w rankingu wyszukiwania, a co za tym idzie, optymalne wyniki sprzedażowe. 

Po drugie opinie klientów

Umówmy się, dzisiaj mało kto ocenia już książkę po okładce. Piękna strona internetowa i doskonale zaprojektowany Customer Journey nie zastąpi nam jakości obsługi, która zawsze powinna być naszym priorytetem. By sprawdzić wiarygodność marki, często sięgamy po niezależne opinie użytkowników, którzy mieli już styczność z produktami czy usługami i chcą podzielić się swoimi wrażeniami.

W celu poprawy wiarygodności naszej marki, warto inwestować w dobre relacje z klientami, zachęcać ich do wyrażania swojej opinii i być świadomym potęgi relatywnie nowego narzędzia marketingowego, jakim jest User Generated Content. 

Po trzecie widoczność marki 

Wiarygodność marki znacząco wzrasta, gdy jest ona widoczna także poza swoim podwórkiem. Dlatego bardzo często większość budżetu reklamowego przeznaczana jest na aktywność firmy w social mediach oraz aktywne korzystanie z Google Ads. Przeciwnicy tych mechanizmów definiują te aktywności jako worek bez dna. To prawda, jeśli nie wiemy, jaki jest cel kampanii reklamowych. 

By zapewnić sobie efektywność działań mających na celu zwiększenie widoczności i poprawy wiarygodności, zwróćmy się o wsparcie do profesjonalnej agencji, która pomoże w zaplanowaniu i realizacji działań marketingowych na takich platformach. 

sklep

Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    Będzie Ślisko! Powiat Bielski. Synoptycy wydali ostrzeżenie
    2025-12-23

    Będzie Ślisko! Powiat Bielski. Synoptycy wydali ostrzeżenie

    Powiat Bielski. Synoptycy wydali ostrzeżenie

    Klub Gaja: Nie kupuj żywych karpi!
    2025-12-23

    Klub Gaja: Nie kupuj żywych karpi!

    - Myślę, że nadszedł już czas na formalny, prawny zakaz sprzedaży żywego karpia. Społeczni...

    MZK Bielsko-Biała. Dodatkowe kursy linii nocnych N1, N2 i N3 w Wigilię i Sylwestra
    2025-12-23

    MZK Bielsko-Biała. Dodatkowe kursy linii nocnych N1, N2 i N3 w Wigilię i Sylwestra

    Kursowanie autobusów w okresie świąteczno-noworocznym. Dodatkowe kursy linii nocnych N1, N...

      Popularne Artykuły


      Z nowym rokiem rusza nauka jazdy na łyżwach dla dzieci, młodzieży i dorosłych
      2025-12-20

      Z nowym rokiem rusza nauka jazdy na łyżwach dla dzieci, młodzieży i dorosłych

      Wraz z nowym rokiem zapraszamy na lodowisko do udziału w kursie nauki jazdy na łyżwach dla...

      Sylwester w Bielsku-Białej: czasowe zamknięcia ulic i objazdy
      2025-12-22

      Sylwester w Bielsku-Białej: czasowe zamknięcia ulic i objazdy

      Zmiany w organizacji ruchu podczas koncertu sylwestrowego na Placu Wojska Polskiego

      Bielsko-Biała. Dla wygody pasażerów
      2025-12-19

      Bielsko-Biała. Dla wygody pasażerów

      Kolejne nowe wiaty przystankowe i ławki już służą pasażerom w Bielsku‑Białej

      Super-Nowa

      ul.Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : redakcja@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO