Wiadomości, Sport, Kultura, Moto 2025-12-19

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

Jak zwiększyć wiarygodność sklepu internetowego?

2024-02-29 12:16:58 Art Partnera 1251


Wiarygodność sklepu internetowego to jeden z kluczowych czynników, który sprawia, że nowi klienci zdecydują się na zrobienie zakupów u nas. W jaki sposób zapewnić sobie stały przypływ klientów, dbając o nieskazitelną reputację naszego biznesu?

fot

Po pierwsze strona internetowa

Strona internetowa to w większości przypadków jeden z pierwszych mostów, łączących klienta z naszą firmą. To także pierwsza interakcja, która musi odbyć się bez jakichkolwiek zakłóceń, o ile zależy nam na utrzymaniu kontaktu z użytkownikiem. Wiarygodność marki ocenia się przede wszystkim przez pryzmat witryny - jej funkcjonalności, bezpieczeństwa, efektywności działania i ogólnie pojętego UX i UI.

Warto więc już od samego początku popracować nad tym, jak strona wygląda, co proponuje i w jaki sposób zapewnia możliwość zrealizowania zakupów. Funkymedia już od samego początku może wesprzeć naszą markę, zapewniając fachową wiedzę na temat tworzenia witryny przyjaznej klientom, która zapewni wysokie miejsce w rankingu wyszukiwania, a co za tym idzie, optymalne wyniki sprzedażowe. 

Po drugie opinie klientów

Umówmy się, dzisiaj mało kto ocenia już książkę po okładce. Piękna strona internetowa i doskonale zaprojektowany Customer Journey nie zastąpi nam jakości obsługi, która zawsze powinna być naszym priorytetem. By sprawdzić wiarygodność marki, często sięgamy po niezależne opinie użytkowników, którzy mieli już styczność z produktami czy usługami i chcą podzielić się swoimi wrażeniami.

W celu poprawy wiarygodności naszej marki, warto inwestować w dobre relacje z klientami, zachęcać ich do wyrażania swojej opinii i być świadomym potęgi relatywnie nowego narzędzia marketingowego, jakim jest User Generated Content. 

Po trzecie widoczność marki 

Wiarygodność marki znacząco wzrasta, gdy jest ona widoczna także poza swoim podwórkiem. Dlatego bardzo często większość budżetu reklamowego przeznaczana jest na aktywność firmy w social mediach oraz aktywne korzystanie z Google Ads. Przeciwnicy tych mechanizmów definiują te aktywności jako worek bez dna. To prawda, jeśli nie wiemy, jaki jest cel kampanii reklamowych. 

By zapewnić sobie efektywność działań mających na celu zwiększenie widoczności i poprawy wiarygodności, zwróćmy się o wsparcie do profesjonalnej agencji, która pomoże w zaplanowaniu i realizacji działań marketingowych na takich platformach. 

sklep

Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    Bielsko-Biała. Dla wygody pasażerów
    2025-12-19

    Bielsko-Biała. Dla wygody pasażerów

    Kolejne nowe wiaty przystankowe i ławki już służą pasażerom w Bielsku‑Białej

    27-letni mężczyzna kierujący samochodem osobowym marki Peugeot wjechał do stawu
    2025-12-19

    27-letni mężczyzna kierujący samochodem osobowym marki Peugeot wjechał do stawu

    Na szczęście 27-latek nie odniósł żadnych obrażeń. O własnych siłach zdołał wydostać się z...

    Gotowy jest odcinek S1 Dankowice - Bielsko‑Biała
    2025-12-18

    Gotowy jest odcinek S1 Dankowice - Bielsko‑Biała

    Od jutra, czyli od 19 grudnia, tym blisko 12‑kilometrowym fragmentem, a także około 5‑kilo...

      Super-Nowa

      ul.Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : redakcja@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO