Wiadomości, Sport, Kultura, Moto 2025-12-08

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

Jak zwiększyć wiarygodność sklepu internetowego?

2024-02-29 12:16:58 Art Partnera 1241


Wiarygodność sklepu internetowego to jeden z kluczowych czynników, który sprawia, że nowi klienci zdecydują się na zrobienie zakupów u nas. W jaki sposób zapewnić sobie stały przypływ klientów, dbając o nieskazitelną reputację naszego biznesu?

fot

Po pierwsze strona internetowa

Strona internetowa to w większości przypadków jeden z pierwszych mostów, łączących klienta z naszą firmą. To także pierwsza interakcja, która musi odbyć się bez jakichkolwiek zakłóceń, o ile zależy nam na utrzymaniu kontaktu z użytkownikiem. Wiarygodność marki ocenia się przede wszystkim przez pryzmat witryny - jej funkcjonalności, bezpieczeństwa, efektywności działania i ogólnie pojętego UX i UI.

Warto więc już od samego początku popracować nad tym, jak strona wygląda, co proponuje i w jaki sposób zapewnia możliwość zrealizowania zakupów. Funkymedia już od samego początku może wesprzeć naszą markę, zapewniając fachową wiedzę na temat tworzenia witryny przyjaznej klientom, która zapewni wysokie miejsce w rankingu wyszukiwania, a co za tym idzie, optymalne wyniki sprzedażowe. 

Po drugie opinie klientów

Umówmy się, dzisiaj mało kto ocenia już książkę po okładce. Piękna strona internetowa i doskonale zaprojektowany Customer Journey nie zastąpi nam jakości obsługi, która zawsze powinna być naszym priorytetem. By sprawdzić wiarygodność marki, często sięgamy po niezależne opinie użytkowników, którzy mieli już styczność z produktami czy usługami i chcą podzielić się swoimi wrażeniami.

W celu poprawy wiarygodności naszej marki, warto inwestować w dobre relacje z klientami, zachęcać ich do wyrażania swojej opinii i być świadomym potęgi relatywnie nowego narzędzia marketingowego, jakim jest User Generated Content. 

Po trzecie widoczność marki 

Wiarygodność marki znacząco wzrasta, gdy jest ona widoczna także poza swoim podwórkiem. Dlatego bardzo często większość budżetu reklamowego przeznaczana jest na aktywność firmy w social mediach oraz aktywne korzystanie z Google Ads. Przeciwnicy tych mechanizmów definiują te aktywności jako worek bez dna. To prawda, jeśli nie wiemy, jaki jest cel kampanii reklamowych. 

By zapewnić sobie efektywność działań mających na celu zwiększenie widoczności i poprawy wiarygodności, zwróćmy się o wsparcie do profesjonalnej agencji, która pomoże w zaplanowaniu i realizacji działań marketingowych na takich platformach. 

sklep

Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane



    Mikołaj za kierownicą świątecznej śmieciarki!
    2025-12-05

    Mikołaj za kierownicą świątecznej śmieciarki!

    Już jutro ulice Bielska-Białej odwiedzi wyjątkowy gość – Święty Mikołaj, który zasiądzie z...

    Świąteczny autobus MZK na ulicach Bielska-Białej
    2025-12-05

    Świąteczny autobus MZK na ulicach Bielska-Białej

    Świąteczny autobus MZK na ulicach Bielska-Białej robi prawdziwą furorę — mieszkańcom bardz...

      Popularne Artykuły


      Kierowca MZK uratował życie pasażerowi!
      2025-12-04

      Kierowca MZK uratował życie pasażerowi!

      Bohater za kierownicą MZK w Bielsku-Białej!

      Puchar Polskiego Związku Judo Dzieci U13 – sukces zawodników naszego klubu
      2025-12-04

      Puchar Polskiego Związku Judo Dzieci U13 – sukces zawodników naszego klubu

      Mimo wystawienia zaledwie sześciu zawodników JANOSIKA, klub zajął drugie miejsce w klasyfi...

      Bielsko-Biała: Choinka rozbłyśnie na Mikołajki
      2025-12-01

      Bielsko-Biała: Choinka rozbłyśnie na Mikołajki

      Bielsko-Biała: Choinka rozbłyśnie na Mikołajki

      Super-Nowa

      ul.Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : redakcja@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO