Wiadomości, Sport, Kultura, Moto 2025-08-23

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

Jak zwiększyć wiarygodność sklepu internetowego?

2024-02-29 12:16:58 Art Partnera 1125


Wiarygodność sklepu internetowego to jeden z kluczowych czynników, który sprawia, że nowi klienci zdecydują się na zrobienie zakupów u nas. W jaki sposób zapewnić sobie stały przypływ klientów, dbając o nieskazitelną reputację naszego biznesu?

fot

Po pierwsze strona internetowa

Strona internetowa to w większości przypadków jeden z pierwszych mostów, łączących klienta z naszą firmą. To także pierwsza interakcja, która musi odbyć się bez jakichkolwiek zakłóceń, o ile zależy nam na utrzymaniu kontaktu z użytkownikiem. Wiarygodność marki ocenia się przede wszystkim przez pryzmat witryny - jej funkcjonalności, bezpieczeństwa, efektywności działania i ogólnie pojętego UX i UI.

Warto więc już od samego początku popracować nad tym, jak strona wygląda, co proponuje i w jaki sposób zapewnia możliwość zrealizowania zakupów. Funkymedia już od samego początku może wesprzeć naszą markę, zapewniając fachową wiedzę na temat tworzenia witryny przyjaznej klientom, która zapewni wysokie miejsce w rankingu wyszukiwania, a co za tym idzie, optymalne wyniki sprzedażowe. 

Po drugie opinie klientów

Umówmy się, dzisiaj mało kto ocenia już książkę po okładce. Piękna strona internetowa i doskonale zaprojektowany Customer Journey nie zastąpi nam jakości obsługi, która zawsze powinna być naszym priorytetem. By sprawdzić wiarygodność marki, często sięgamy po niezależne opinie użytkowników, którzy mieli już styczność z produktami czy usługami i chcą podzielić się swoimi wrażeniami.

W celu poprawy wiarygodności naszej marki, warto inwestować w dobre relacje z klientami, zachęcać ich do wyrażania swojej opinii i być świadomym potęgi relatywnie nowego narzędzia marketingowego, jakim jest User Generated Content. 

Po trzecie widoczność marki 

Wiarygodność marki znacząco wzrasta, gdy jest ona widoczna także poza swoim podwórkiem. Dlatego bardzo często większość budżetu reklamowego przeznaczana jest na aktywność firmy w social mediach oraz aktywne korzystanie z Google Ads. Przeciwnicy tych mechanizmów definiują te aktywności jako worek bez dna. To prawda, jeśli nie wiemy, jaki jest cel kampanii reklamowych. 

By zapewnić sobie efektywność działań mających na celu zwiększenie widoczności i poprawy wiarygodności, zwróćmy się o wsparcie do profesjonalnej agencji, która pomoże w zaplanowaniu i realizacji działań marketingowych na takich platformach. 

sklep

Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    Nie żyje Roman Łoś
    2025-08-23

    Nie żyje Roman Łoś

    Z głębokim żalem informujemy, że w czwartek, 21 sierpnia zmarł Roman Łoś. Były trener bial...

    Bielsko-Biała. Potrzebna naprawa krzyża
    2025-08-22

    Bielsko-Biała. Potrzebna naprawa krzyża

    Duży krzyż na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej został częściowo zdemontow...

    Bielsko-Biała. Wkrótce wprowadzą się lokatorzy
    2025-08-20

    Bielsko-Biała. Wkrótce wprowadzą się lokatorzy

    Sześć nowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych powstało przy ulicach Wapiennej i Ludwi...

      Popularne Artykuły


      Zbliżają się Dni Bielska-Białej 2025
      2025-08-21

      Zbliżają się Dni Bielska-Białej 2025

      Trzy wyjątkowe wydarzenia – każdy dzień Dni Bielska-Białej 2025 to inny klimat

      Dla pacjentów z migotaniem przedsionków
      2025-08-18

      Dla pacjentów z migotaniem przedsionków

      Od ponad roku w Oddziale Kardiologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej z powodzeniem...

      Bielsko-Biała. Wygodniej na przystankach
      2025-08-19

      Bielsko-Biała. Wygodniej na przystankach

      Kolejne przystanki autobusowe na terenie Bielska-Białej zyskały nowe, lepsze oblicze. Mowa...

      Super-Nowa

      ul.Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : redakcja@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO