2021-06-09 10:21:06 Artykuł Partnera 945
Prowadząc firmę każdy, powinniśmy zadbać o jej dużą rozpoznawalność. Bez tego droga do sukcesu nie istnieje. Popularność firmy to zrazem znajomość jej produktów jak i usług. Do tego dochodzą oczywiście polecenia od naszych stałych klientów, dzięki czemu my zyskujemy coraz większą ilością zamówień.
Czy w budowaniu tej rozpoznawalności można pominąć tak ważne medium społecznościowe jak Instagram? Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że lajki czy Instagram Followers nic nie dają i są zbędnymi liczbami. Należy jednak pamiętać, że to właśnie w sieci ludzie coraz częściej szukają nowych sklepów, a social media dodają im tylko wiarygodności.
Czy warto więc prowadzić firmowy profil na Instagramie?
Siła społecznego oddziaływania jakie tworzy Instagram jest wręcz nieoceniona. Należy mieć świadomość na czym polega ta siła i skąd się bierze.
Instagram jest serwisem skupiającym społeczność liczącą ponad miliard użytkowników. Spośród tego ponad miliarda, połowę stanowią aktywni użytkownicy – tłumaczy ekspert z Polskielajki.pl.
Aktywni użytkownicy to ci, którzy codziennie zamieszczają na Instagramie ponad sto milionów zdjęć i innych treści. O jeszcze większej sile tej społeczności świadczy fakt, pozostawiania przez jej uczestników, pona czterech miliardów reakcji pod publikowanymi treściami. Teraz mając te kilka danych statystycznych można pokusić się o odpowiedź na postawione na początku pytanie.
Jeśli jest się właścicielem przedsiębiorstwa i poważnie myśli o działaniach reklamowych i marketingowych, nie można pomijać obecności na Instagramie. Pierwszą rzeczą przemawiającą za taka takim podejściem jest fakt, że jest to w pełni darmowy nośnik informacji. Każdą informację można przekazywać tak, że jest ona zarazem reklamą. Kto o zdrowym podejściu do własnego biznesu rezygnuje z takiego rozwiązania, temu albo nie zależy na sukcesie, albo po prostu jeszcze nie zapoznał się z siłą i możliwościami drzemiącymi w mediach społecznościowych. W XXI wieku, świat zdominowany jest przez internet i tego nie da się już odwrócić.
Instagram umożliwia w łatwy i bardzo atrakcyjny sposób docierać do klientów. Podstawę funkcjonowania Instagrama stanowią zdjęcia. Jaki więc prostszy, darmowy sposób na zaprezentowanie produktów wytarzanych przez firmę. Warto zatrudnić porządnego fotografa i zorganizować profesjonalna sesję fotograficzną dla własnych produktów czy usług i w ten sposób stworzyć materiał reklamowy. Jeśli firma jest mała i każdy koszt stanowi dla niej obciążenie, zdjęcia wystarczy zrobić osobiście, wykorzystując w tym celu popularnego smartfona. Rozwiązań jest wiele i każde jeśli jest dobrze przemyślane da dobry efekt.
No i właśnie najprostsze co powinien każdy właściciel zrobić, to zaistnieć ze swoja firmą pośród użytkowników Instagrama.
Na rynku działa wiele firm proponujących założenie i obsługę profili firmowych w mediach społecznościowych w tym także na Instagramie. Wystarczy przeszukać oferty umieszczone w internecie i wybrać odpowiedni serwis obsługujący Instagram.
Jest to bardzo dobre rozwiązanie dal osób mających problemy z poruszaniem się w świecie internetowym lub dla tych, którzy nie maja na takie działania czasu. Zlecając taką usługę firmie zewnętrznej, może się to okazać korzystniejsze niż zatrudnienie informatyka.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl