Wiadomości, Sport, Kultura, Moto 2024-04-19

Bądź na bieżąco


r e k l a m a

Na czym polega projektowanie Customer Experience?

2020-01-30 12:51:02 Artykuł Sponsorowany 1375


Customer Experience

Wraz z cyfryzacją biznesu i rozwojem przedsiębiorczości rosną także oczekiwania klientów wobec firm i jakości świadczonych przez nie usług. Konkurencja jest ogromna, więc sam fakt posiadania firmy nie zapewni nam grona klientów. Działania marketingowe także już nie wystarczą. Bardzo istotne jest zarządzanie relacją z klientem oraz budowanie jego zaufania poprzez wysoki poziom obsługi i troskę o detale transakcji.

Klient ma czuć się ważny

Customer Experience, czyli doświadczenie klienta podczas korzystania z oferty firmy, często opisywane jest w zawiły i skomplikowany sposób, który może odstraszać – zwłaszcza, gdy stawia się pierwsze kroki w e-biznesie. Tymczasem, najważniejszym aspektem budowania pozytywnego skojarzenia z usługami danej firmy jest dbałość o każdy z aspektów transakcji, zaczynając od pierwszego kontaktu ze stroną. Czynnikiem najważniejszym w projektowaniu Customer Experience jest rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta oraz określenie możliwości naszej firmy w zaspokajaniu tych potrzeb, dzięki czemu można stworzyć i bez problemów wdrożyć optymalny plan działania, generujący oczekiwane efekty.

Wszystko ma znaczenie

Warto traktować obsługę klienta holistycznie, zwracać uwagę na jakość kontaktów na każdym etapie interakcji z naszą firmą, w tych bezpośrednich nie okazywać zdenerwowania czy zniecierpliwienia, które mogłyby zniechęcić klienta do skorzystania z usług przedsiębiorstwa. Kolejnym ważnym elementem budowania pozytywnych doświadczeń jest szeroko pojęta przejrzystość – oferty, historii, nawet strony internetowej. Sprawdź, jak sprawnie połączyć wszystkie te elementy i stworzyć dobre podstawy Customer Experience.

Jakość przede wszystkim

Dbanie o wizerunek firmy to także dbanie o wysoką jakość oferowanych produktów czy świadczonych usług. Budowanie doświadczeń, choć niezwykle przydatne, nie zatrzyma nikogo przy produkcie lub usłudze, które nie spełniają jego oczekiwań. W tym celu warto przyglądać się zarówno aktualnym trendom w branży, jak i badać opinie klientów. Pozytywne opinie to również świetna reklama, dlatego warto umieścić kilka z nich w widocznym miejscu na stronie internetowej lub udostępnić je w social mediach.

Klient jest najważniejszy – ta maksyma nie traci na znaczeniu w dobie cyfryzacji biznesu. Warto być tego świadomym i dostosować się do oczekiwań współczesnego odbiorcy, aby zwiększyć sprzedaż i wpłynąć na lojalność dotychczasowych klientów. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na greenhat.pl


Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl


r e k l a m a

    Wyszukaj w SN

    Ostatnio dodane


    MZK  Bielsko-Biała: 21 kwietnia bezpłatne autobusy
    2024-04-19

    MZK Bielsko-Biała: 21 kwietnia bezpłatne autobusy

    21 kwietnia – w dniu drugiej tury wyborów samorządowych - komunikacja miejska będzie bezpł...

    Kołdry letnie – 4 modele idealne na ciepłe noce
    2024-04-18

    Kołdry letnie – 4 modele idealne na ciepłe noce

    Coraz piękniejsze i cieplejsze dni zbliżają się do nas wielkimi krokami. Warto z wyprzedze...

    Dolegliwości ciążowe – poznaj alarmujące objawy, a także sposoby ich kontroli
    2024-04-18

    Dolegliwości ciążowe – poznaj alarmujące objawy, a także sposoby ich kontroli

    W trakcie ciąży kobiety doświadczają różnych dolegliwości, które mogą być zarówno typowe, ...

      Popularne Artykuły


      Imponująco prezentuje się nowo budowany Dom Kultury w Straconce
      2024-04-16

      Imponująco prezentuje się nowo budowany Dom Kultury w Straconce

      Prace przy inwestycji idą zgodnie z planem, wykonawca doprowadził obiekt do stanu surowego...

      Ostrzeżenie meteorologiczne dla Powiatu Bielskiego
      2024-04-15

      Ostrzeżenie meteorologiczne dla Powiatu Bielskiego

      Ostrzeżenie meteorologiczne dla Powiatu Bielskiego

      Pierwsza fontanna już cieszy oczy
      2024-04-12

      Pierwsza fontanna już cieszy oczy

      Pierwsza fontanna już cieszy oczy. Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsk...

      Super-Nowa

      ul.Młyńska 69/3, 43-300 Bielsko-Biała

      :

      :

      : redakcja@super-nowa.pl


        SN - INFORMACJE BIELSKO